campanie aniversara 100 ani – AEROPORT INTERNATIONAL AVRAM IANCU

Campanie aniversara 100 de ani –  Aeroportul International Avram Iancu

Koncept Advertising semneaza campania aniversara de comunicare a celor 100 de ani de existenta a Aeroportului International Cluj-Napoca.

Prima etapa in campania aniversara a fost crearea unui logo aniversar. Acesta a fost derivat din identitatea actuala a aeroportului, iar rezultatul final il puteti vedea mai jos.

campanie aniversara

campanie aniversara

Procesul creativ – timbrele, simbol al conceptului de calatorie

Procesul creativ a inceput cu alegerea celor mai importante momente din existenta acestui aeroport ce se intituleaza pe drept „Poarta Aeriana a Transilvaniei”.

Timbrele sunt emise cu ocazii speciale, ce marcheaza evenimente/date cu insemnatate deosebita.

Acestea sunt strans legate de ideea de calatorie si de conceptul de serie, iar noi avem tocmai o serie de evenimente de ilustrat. Prezentarea mai multor timbre diferite pe o tema comuna este ceva firesc.

Fiecare moment istoric pentru aeroport este ilustrat pe un timbru diferit.

Primele schite de prezentare a ideii de comunicare le puteti vedea mai jos.

Printre aceste momente enumeram anul primului zbor inregistrat in documente, 1917.

campanie aniversara

1932 este anul inregistrarii aeroportului ca aeroport civil. In 1960 au loc primele zboruri Tarom.

campanie aniversaracampanie aniversara

In anul 1996, devine aeroport international, urmand ca din 2001 sa se modernizeze aerogara veche.

campanie aniversaracampanie aniversara

Momentul intrarii in Uniunea Europeana marcheaza intrarea unor operatori straini – Wizz Air in 2007 si Lufthansa in 2008.

campanie aniversara

campanie aniversara

campanie aniversara

campanie aniversara

campanie aniversara

campanie aniversara

In 2008 incep lucrarile de extindere, creandu-se noul terminal de sosiri-plecari, cu finalizare in 2009. In acest context, in 2010, aeroportul inregistreaza pasagerul cu numarul 1.000.000.

In anul 2013 devine operationala o noua pista de aterizare/decolare precum si suprafetele de miscare ce deservesc aceasta noua pista.
Anul 2016 este marcat de alte 3 companii care deschid zboruri pe Aeroportul International Cluj: Lot Polish Airlines, Blue Air si Turkish Airlines.

campanie aniversara

Implementare Campanie Aniversara

Implementarea acestui proiect o puteti vedea pe parcursul intregului an, in incinta aeroportului, terminalul de plecari, in aerogara veche, precum si in presa scrisa, online si panotaj stradal.

campanie aniversara

Client: Aeroportul International Avram Iancu – Cluj Napoca

Copywriter/Creativ Director/Ilustrator: Bogdan Gavrila
Project Manager: Raul Goada

Va multumim.

Cam atat despre campania aniversara a Aeroportului International Cluj.
Daca doriti sa colaboram, va invitam sa ne contactati.

Cu entuziasm,

Raul Goada

[contact-form-7 id=”1110″ title=”formular contact 2018″]