Campanie aniversara TERAPLAST 120 ani

Campanie OOH Teraplast 120 ani, semnata Koncept Advertising

Comunicarea doreste sa integreze discret prezenta acestor produse Teraplast, indispensabile confortului uman, dar de a caror existenta comunitatile sunt mai putin constiente. Viata cum o stim azi ar fi imposibila fara conductele de evacuare/distributie/colectare.

Campanie de brand awareness: experienta acumulata, asociere vizuala cu un sistem circulator uman care realizeaza input-output nutrienti-reziduuri.

Așa cum sângele este colectat/distribuit în tot corpul, către fiecare celulă, printr-o rețea de tuburi, la fel și apa este colectată/distribuită locuințelor. Deci orașele au o rețea de tuburi de colectare și distribuire (apă, gaz) pentru clădiri precum un organism are venele și arterele pentru organe.

 

Vizual campanie OOH

Ideea de la care s-a plecat a fost aceea că rețelele de conducte sunt precum sistemul circulator al unui organism.

Așa cum sângele este colectat/distribuit în tot corpul, către fiecare celulă, printr-o rețea de tuburi, la fel și apa este colectată/distribuită locuințelor. Deci orașele au o rețea de tuburi de colectare și distribuire (apă, gaz) pentru clădiri precum un organism are venele și arterele pentru organe.

Asemănarea este ușor de recunoscut. Modelul este același la orice tip de rețea: apă, gaz, electricitate, drumuri, rețelele hidrografice, sistemul circulator la oameni, la plante (vinișoarele de pe frunze), etc.

campanie OOH Teraplast

Următorul pas a fost să găsim cel mai reprezentativ obiect pentru sistemul circulator, iar acesta este INIMA.

Aici este cheia vizualului. El trebuie să reprezinte asemănarea dintre conductele de PVC și un organism viu. Așa că am construit o inimă din țevi și diverse elemente din PVC. Forma este a inimii, componentele sunt de la TERAPLAST.

campanie OOH Teraplast

campanie OOH Teraplast

Afisaj

Panourile trebuie să fie simple pentru ca informația de pe ele să poată fi asimilată în doar câteva secunde de expunere.

Adresa web nu este relevantă la primul contact vizual așa că este mai mică, dar suficient de mare cât să poată fi citită si suficient de mică pentru a nu concura vizual cu celelalte elemente.

campanie OOH Teraplast

Slogan

DE 120 DE ANI SUNTEM INIMA ORAȘELOR DIN ROMÂNIA.

Sloganul dă informații despre vechimea (120 ani), dimensiunea (este o companie mare din moment ce produsele sale sunt în toate orașele din România) și localizarea companiei.

Contextul socio-politic creează o tendință de accentuare a sentimentului de identitate națională – oamenii tânjesc după exemple pozitive, după lucruri românești cu care să se poată mândri. Sloganul spune ceea ce își doresc oamenii să audă – VORBIM DESPRE O COMPANIE ROMÂNEASCĂ DE SUCCES.

Mesajul este livrat pe un canal emoțional. “INIMA” din slogan este o inimă metaforică.

campanie OOH Teraplast campanie OOH Teraplast campanie OOH Teraplast

Client: TERAPLAST SA

Project manager: Raul Goada

Creative director/Art Director: Bogdan Gavrila

[contact-form-7 id=”1110″ title=”formular contact 2018″]