Branding Croque Art – laborator de prăjituri pe nișa macarons, eclere și tarte din Cluj-Napoca
In lunile pandemice am avut ocazia să cunoaștem 2 oameni foarte interesanți, cu o dorință puternică de a face un shift în viața lor profesională. În acest context s-a născut ideea Croque Art, un laborator de cofetărie cu produse de nișă pe piața Clujului.
Cu o experiență și cursuri alături de cei mai buni din domeniu, cofetarul nostru impreună cu asociatul lui cu skill-uri de antreprenor, au hotărât să înceapă un business din pasiune.
Provocarea echipei noastre a constat în poziționarea brandului în zona premium yet affordable, adresat unui public interesat de produse proaspete, delicioase, realizate din cele mai bune ingrediente, fără coloranți sau aditivi alimentari, eliminând din ecuație orice compromis.
Am dezvoltat împreună o identitate vizuală, un tagline, o personalitate a brandului, un ton al vocii și am setat o viziune, viziune și un set de valori inspirate din cei doi asociați, care au reprezentat ancorele brandului.
Proiectul Croque Art inseamna branding in Cluj, o apariție spectaculoasă prin arome si perfecțiunea spre care tind produsele din portofoliu.
Naming
Croque Art – numele franțuzesc dorește să enunțe prospețime, crocant la nivel de artă. Conceptul este întărit de sloganul Harmony between crisp and creamy, care vrea sa prezinte echilibrul perfect atins prin nenumărate teste realizate în laboratorul Croque Art.
Situat pe strada Frunzișului, 83B, într-o zonă cu bun acces atat pentru zona Observator, Centru, cât și pentru Manaștur, laboratorul permite un acces facil tuturor doritorilor de dulciuri franțuzești, la cele mai înalte standarde de calitate. Croque Art promite o experiență culinară franțuzească de 5 stele.
USP
Identificarea propozitiei de vanzare a fost deosebit de importanta, a condus mai departe spre firescul lucrurilor care a urmat.
Harmony between crisp and creamy.
Armonia mentionata aduce o experienta unica in fiecare muscatura. Fie ca vorbim de macarons, eclere sau tarte, fiecare din acest produs a atins un nivel de perfectiune si balans intre cremos si crocant rezultat in urma unui efort sustinut care a dus un hobby la nivel de arta frantuzeasca.
Tagline
Tagline-ul ales definește foarte bine prin cuvinte folosite ceea ce Croque Art dorește sa ofere în relatia directa cu consumatorii sai.
Logo design
Croque Art este un logo creat după ghidajele date de rădăcina de la care a plecat, nume si audiența la care ne-am gandit ca fiind core target-ul nostru. Am folosit un font puternic, linii speciale, fine, elegante, care vorbesc despre premium, prețios, valoare și atenție la detalii. Simplitatea care îl caracterizează îl fac să fie prietenos, apetisant si usor jucaus.
Fotografie de produs
Brand manual
Toată personalitatea brandului și elementele care îl definesc sunt adunate intr-un manual care redă în detaliu ceea ce înseamnă Croque Art. Acest material evoluează de la an la an, pe măsura evoluției firești a businessului.
Website
Design grafic și implementare www.croqueart.com
Social media management
Serviciile agenției noastre se extind în prezent peste prezența online a brandului Croque Art, urmărind o strategie de comunicare preponderent online, cu scopul atragerii de lead-uri calificate și transformarea lor în consumatori fideli ai laboratorului de cofetarie.
Materiale de prezentare
O altă etapă importantă din viața unui brand o constituie definirea materialelor cu care acesta comunică public. Etichete, carti de vizita, cutii de produse, sunt doar cateva dintre materialele esentiale intr-o comunicare unitara de brand.
Dacă ne apreciați munca și doriti să dezvoltăm proiecte împreună, suntem la un formular distanță. Așteptăm un semn.
Raul Goadă
managing director
Koncept Advertising