Branding Stables – Serviced Space în Cluj-Napoca
În ultimii ani observăm un trend de creștere în piața spațiilor dedicate activităților de co-working. Acest lucru este de bun augur, pentru că un spațiu de co-working adăpostește creativitate, colaborare între oameni cu calități și aptitudini diferite. Aceștia se pot dezvolta într-un mediu care le oferă cele mai bune opțiuni și condiții de desfășurare a activității profesionale. Stables Offices este un astfel de spațiu.
Vă invităm să-l cunoașteți prin acest articol dar mai bine, printr-o vizită la locație.
Situat în inima Clujului, în centru celui mai nou nucleu de spații de birouri format din The Office și Record Park, la câțiva pasi de mijloacele de tansport în comun și la o distanță de mers pe jos față de centru, cladirea de birouri promite o experiență de 5 stele.
Koncept Advertising a avut plăcerea să lucreze cu o echipă de oameni deosebiți care se forma în 2019 pentru a realiza un vis numit Stables. Am definit împreună un brand, un tagline, o personalitate a brandului, un ton al vocii, o identitate vizuală, un website și o prezență în online.
Proiectul Stables înseamna branding in Cluj, o apariție binevenită în piață, un brand cu personalitate, un spațiu de co-working creativ, inovator, creat la cele mai înalte standarde, o comunitate în formare.
Naming
Numele „Stables” este inspirat de locația pe care acest co-working space se află și anume pe amplasamentul vechilor grajduri imperiale austro-ungare, locație veche de aproape 200 ani.
Spațiile au fost reconvertite, dar mare parte din materialele care povestesc istoria lor, a fost pastrată.
Putem vedea azi în cladire grinzi vechi de stejar, stâlpi metalici confecționați la Ruszkitza, cu care s-a consolidat cladirea in 1885, in urma unui incendiu, precum și zidurile ce stau mărturie timpului.
Substantiv: /ˈsteɪb(ə)ls/
grajd [stable, barn, stall, shed, stabling, mews]
staul [stable, stall, horsehouse]
Stables vorbește despre un loc, un spațiu în care există disciplină și grija pentru nevoile celor din jur.
Este un nume care sugerează o înțelepciune aparte, aceea de a respecta istoria pentru a avea șansa să construim un viitor. Numele denotă și competitivitate și performanță.
Brand personality – Arhetipuri în advertising
Există 2 motive puternice pentru care orice brand trebuie să se alinieze cu un arhetip.
- Conexiuni – Majoritatea brandurilor de astăzi concurează pe dotări, beneficii și preț. Nu am dorit ca brandul Stables să devină o marfă, astfel conexiunile date de o personalitate determină o legatură profundă cu publicul nostru.
- Diferențiere – Atunci când vine vorba de a ieși în evidență în mulțime, strategiile de diferențiere functioneaza. Pe de altă parte, personalitățile au posibilități infinite. Nu numai că sunt unice, dar pot fi extrem de memorabile.
Tagline
Tagline-ul ales definește foarte bine prin cele 4 cuvinte folosite ceea ce Stables este în relația directă cu partenerii de business.
Ton of voice
Logo design
Stables este un logo creat după ghidajele date de rădăcina de la care a plecat, locația istorică și numele ales. Am trasat linii speciale, fine, elegante, care vorbesc despre premium, prețios, valoare și atenție la detalii. Simplitatea care îl caracterizează îl fac să fie prietenos, de încredere, pe care te poți baza, valori care definesc acest brand.
Brand manual
Toată personalitatea brandului și elementele care îl definesc sunt adunate intr-un manual care redă în detaliu ceea ce înseamnă Stables. Acest material evoluează de la an la an, pe măsura evoluției firești a businessului.
Website
Design grafic și implementare www.stablesoffice.com
Social media management
Serviciile agenției noastre se extind în prezent peste prezența online a brandului Stables, urmărind o strategie de comunicare preponderent online, cu scopul atragerii de lead-uri calificate și transformarea lor în beneficiari ai spațiului proaspat amenajat.
Materiale de prezentare
O altă etapă importantă din viața unui brand o constituie definirea materialelor cu care acesta comunică public. Participarea la conferințe, sesiuni de comunicare sau alte evenimente in care Stables a fost partener, a necesitat o serie de materiale. Printre acestea enumerăm roll-up-uri, broșuri, mape de prezentare, agende, bloc notes-uri, obiecte promoționale pe care vi le prezentăm în pozele de mai jos.
Dacă ne apreciați munca și doriti să dezvoltăm proiecte împreună, suntem la un formular distanță. Așteptăm un semn.
Raul Goadă
managing director
Koncept Advertising