Campania de comunicare Transavia „Hranit cu cereale din ferme proprii”

Share if considered useful.

Campania de comunicare Transavia „Hranit cu cereale din ferme proprii”

Campania de comunicare Transavia „Hranit cu cereale din ferme proprii” a fost semnata de echipa noastra. Suntem mandri sa fim partenerii companiei Transavia in campania nationala desfasurata in reteaua Carrefour Romania, campanie ce transmite faptul ca puii de la Transavia sunt hraniti cu cereale din fermele vegetale proprii.

Transavia ne-a solicitat o dezvoltare vizuala a ideii sus mentionate, idee pe care am propus-o in 2 variante.

Faza 1. VIZUAL COMUNICARE – Campania de comunicare: „Hranit cu cereale din ferme proprii”

Vizualul castigator al campaniei de comunicare, vi-l prezentam mai jos. A fost un concept curajos ce inglobeaza intr-o silueta de pasare, produsele cerealiere obtinute de divizia vegetala Transavia, produse naturale cu care sunt hraniti puii ce ajung in magazine si pe mesele dumneavoastra.

Campania de comunicare Transavia

Variatia patternului ingloband – grau, porumb, spice, doreste sa sugereze diversificarea alimentara a unui pui bine crescut, cu un control permanent asupra calitatii hranei.

Faza 2. Campania de comunicare Transavia – concept creativ

Conceptul creativ contine si varianta descrierii statementului sugerat in grafica si anume textul: „Hrănit cu cereale din ferme proprii”, rezultand o comunicare evidenta, maxim de eficienta.

Campania de comunicare Transavia

 

Faza 3. Campania de comunicare Transavia – Implementare vizuala turnicheti

Mai jos sunt reprezentate grafic variantele vizuale prezente in magazine sub forma unor turnicheti.

Campania de comunicare Transavia

Ca si cale de comunicare nationala, s-a ales prezenta in reteaua de magazine Carrefour Romania, pe turnichetii de intrare si iesire din magazine.

 

Faza 4. Campania de comunicare Transavia – productie turnicheti policarbonat

Astfel, dupa faza de concept creativ, s-a dus o munca sustinuta pentru realizarea fizica a aproximativ 500 turnicheti, ingloband urmatoarele materii prime:

– policarbonat aprox. 1000 mp

– autocolant print indoor 1440 dpi + laminare lucioasa aprox. 1000 mp. Printul s-a realizat in peste 40 de ore, printand simultan cu 3 utilaje de print.

Deadline-ul a fost mobilizatorul principal, drept urmare, manopera de caserare, debitare policarbonat, formare a cutiilor a trebuit facuta intr-un timp record.

Pentru acest proiect am format echipe de print, caserat, debitat si format turnicheti dupa cum puteti vedea in video-urile atasate.

Rezultatul campaniei il puteti vedea mai jos, fotografii din locatiile din tara unde s-a implementat campania.

Campania de comunicare Transavia Campania de comunicare Transavia Campania de comunicare TransaviaCampania de comunicare Transavia
Campania de comunicare Transavia Campania de comunicare Transavia

Noi, cei de la Koncept Advertising va stam la dispozitie, va ajutam sa dezvoltati un business si sa il ducem impreuna acolo unde va doriti.

6 thoughts on “Campania de comunicare Transavia „Hranit cu cereale din ferme proprii”

Comments are closed.