CAMPANIE DE IMAGINE TERAPLAST 120 ANI
Campanie de imagine Teraplast 120 ani, semnata Koncept Advertising. Comunicarea doreste sa integreze discret prezenta acestor produse Teraplast, indispensabile confortului uman, dar de existenta carora comunitatile sunt putin constiente. Viata cum o stim azi ar fi imposibila fara conductele de evacuare/distributie/colectare.
Campanie de brand awareness, experienta acumulata, asociere vizuala cu un sistem circulator uman care realizeaza input-output nutrienti-reziduuri. Așa cum sângele este colectat / distribuit în tot corpul, către fiecare celulă, printr-o rețea de tuburi, la fel și apa este colectată / distribuită locuințelor. Deci orașele au o rețea de tuburi de colectare și distribuire (apă, gaz) pentru clădiri precum un organism are venele și arterele pentru organe.
Vizual campanie de imagine Teraplast
Ideea de la care s-a plecat a fost aceea că rețelele de conducte sunt precum sistemul circulator al unui organism.
Așa cum sângele este colectat / distribuit în tot corpul, către fiecare celulă, printr-o rețea de tuburi, la fel și apa este colectată / distribuită locuințelor. Deci orașele au o rețea de tuburi de colectare și distribuire (apă, gaz) pentru clădiri precum un organism are venele și arterele pentru organe.
Asemănarea este ușor de recunoscut. Modelul este același la orice tip de rețea: apă, gaz, electricitate, drumuri, rețelele hidrografice, sistemul circulator la oameni, la plante (vinișoarele de pe frunze), etc.
Următorul pas a fost să găsim cel mai reprezentativ obiect pentru sistemul circulator, iar acesta este INIMA.
Aici este cheia vizualului. El trebuie să reprezinte asemănarea dintre conductele de PVC și un organism viu. Așa că am construit o inimă din țevi și diverse elemente din PVC. Forma este a inimii, componentele sunt de la TERAPLAST.
Implementare Campanie de imagine Teraplast
Panourile trebuie să fie simple pentru ca informația de pe ele să poată fi asimilată în doar câteva secunde de expunere.
Adresa web nu este relevantă la primul contact vizual așa că este mai mică, dar sufcient de mare cât să poată citită dar
suficient de mică pentru a nu concura vizual cu celelalte elemente.
USP Campanie de imagine Teraplast
Sloganul campaniei
DE 120 DE ANI SUNTEM INIMA ORAȘELOR DIN ROMÂNIA.
Sloganul dă informații despre vechimea (120 ani), dimensiunea (este o companie mare din moment ce produsele sale sunt în toate orașele din România) și localizarea companiei.
Contextul socio-politic creează o tendință de accentuare a sentimentului de identitate națională. Oamenii tânjesc după exemple pozitive, după lucruri românești cu care să se poată mândri. Sloganul spune ceea ce își doresc oamenii să audă – VORBIM DESPRE O COMPANIE ROMÂNEASCĂ DE SUCCES.
Mesajul este livrat pe un canal emoțional. “INIMA” din slogan este o inimă metaforică.
Pentru mai multe informatii despre compania Teraplast, va invitam sa studiati un material Forbes.
Client: Teraplast S.A.
Project manager: Raul Goada
Creative director/Art Director: Bogdan Gavrila
Pentru proiecte remarcabile impreuna, completati formularul de mai jos.
I like this weblog very much, Its a really nice billet to read and receive info . „Things do not change we change.” by Henry David Thoreau.
528056 215741I genuinely enjoyed this. It was extremely educational and useful. I will return to examine on upcoming posts 725660
I intended to compose you this very little note to help thank you so much the moment again regarding the remarkable suggestions you’ve documented in this case. It was so incredibly generous of you to make easily all most people would’ve offered for sale as an e-book to get some bucks for themselves, even more so given that you might have done it in the event you considered necessary. Those smart ideas as well worked to provide a fantastic way to be sure that most people have similar desire like my very own to realize whole lot more in terms of this problem. I am sure there are lots of more fun situations ahead for many who see your website.