Branding – Manual de brand

Branding – Manual de brand

Branding – Manual de brand

Platforma INNO a luat nastere din identificarea unei nevoi reale in piata. Scopul ei este sa atraga si sa mentina investiiile straine pe teritoriul regiunii prin promovarea proprietatilor existente (spatii de birouri, terenuri, cladiri etc.), venind în sprijinul administratiilor publice de la nivel local si judetean în acest sens. Tema noastra a fost grea, fiind nevoie sa integram intr-un nume si intr-un logo, ideea de comunitate, de uniune, de inovatie si de colaborare integrata.

Obiective INNO

Sa mobilizeze investitiile private, în special prin facilitarea utilizarii instrumentelor financiare disponibile, inclusiv prin Fondul European de Investiii Strategice, dar nu numai.

Sa faciliteze investitii autohtone în firmele noi, inovatoare, precum si în startup-uri cu potential. Sa sprijine si sa conecteze actorii din ecosistemul de inovare, inclusiv prin introducerea în circuitul economic a rezultatelor activitatii de cercetare, dezvoltare si inovare, sub forma brevetelor.

Sa contribuie la atingerea obiectivelor Strategiei de Specializare Inteligenta a regiunii. Sa creeze pârghii utile mediului de afaceri si actorilor relevanti de pe pietele adiacente, pentru dezvoltarea economica a regiunii.

Sa promoveze capitalul de idei de proiecte inovatoare, precum si capitalul uman tehnic sau profesional existent la nivel regional.

Misiune

Platforma INNO Dezvolta si ofera instrumente necesare pentru a raspunde nevoilor partenerilor si clienilor din tara si din afara, care cauta si prospecteaza solutii integrate de business in Romania.

Viziune

INNO isi doreste sa devina ecosistemul online dinamic care identifica si genereaza oportunitati de dezvoltare pentru membrii implicati.

Principii

Platforma este gândita ca un instrument adresat mediului de afaceri, ce se doreste a fi caracterizat si asociat urmatoarelor principii:

DINAMIC – sa ofere pârghii pentru a reuni în timp real actorii din ecosistemul de afaceri;

INOVATOR – sa prezinte, dezvolte si promoveze instrumentele inovatoare de pe piata finantarilor dedicate mediului de afaceri;

CORELAT CU REALITATEA SI NEVOILE PIETEI – sa fie dezvoltata în corelare cu nevoile reale ale mediului de afaceri si cu cerintele pietei nationale si nu numai;

INTUITIV – sa fie usor de accesat si de interactionat la nivelul platformei;

INFORMATIV – sa prezinte informatii si studii relevante pentru actorii din mediul de afaceri pe care doreste sa-i sprijine;

INTEGRATOR – sa reuneasca toate informatiile relevante si toti actorii din ecosistemul de afaceri la un singur loc;

MATCHMAKER – sa ofere posibilitatea de a pune in contact actorii din ecosistemul de afaceri, în vederea corelarii nevoii cu oferta de pe piata.

Cele sapte valori de baza ne reprezinta principiile i convingerile dupa care ne vom ghida în relaia cu partenerii i clienii notri.

Comunicarea | Pasiunea | Inovarea | Echipa | Invatarea | Respectul | Flexibilitatea.


Radacinile conceptului INNO

Ideea logo-ului apare in stransa legatura cu cuvintele inovare si knowledge – cunoastere. De la cuvantul cunoastere, am ales sa ilustram o sinapsa care realizeaza interconectivitatea intre 2 neuroni. Ca si in functionalitatea unui creier, meta-sinapsele INNO creaza legaturi intre mediile colaborative, fara de care relationarea este greoaie. Exact asta este INNO, un catalizator, o punte de legatura.

      

Branding – Manual de brand – STUDIU DE CAZ

ABORDARE & SOLUȚII

În vederea construirii noului brand, au fost stabilite etape și obiective clare. Astfel, pentru elaborarea strategiilor și a planurilor necesare, s-au implementat mai multe tipuri de studii și analize, atât secundare, cât și primare, fiind realizate sedinte de lucru repetitive impreuna cu bordul de conducere INNO.

REZULTATE

Cercetările realizate au furnizat informațiile care au permis crearea strategiei de brand. Aceasta a cuprins stabilirea obiectivelor pe piață, identificarea canalelor de comunicare, crearea identițății vizuale și dezvoltarea strategiei de comunicare integrată.

Prezentare

Branding – Manual de brand