Am realizat un proiect mic dar cu efect pentru partenerii nostri La Casa Pane.
Acest proiect a continut 2 etape:
Faza 1: teaserul, consta dintr-o imagine formata dintr-un fundal de lemn si ingredientele unei mese traditionale ardelenesti din care lipseste un element, elementul ce face subiectul acestei campanii si care intriga consumatorul pe o perioada de 2 saptamani. In locul gol regasim doua paranteze intre care avem scris [parca lipseste ceva…]
Faza 2: afisul complet aduce in prim-plan painea traditionala, produsul nou pe care La Casa il lanseaza pe piata. Aspectul painii aduce aminte de painea romaneasca, de la tara, rotunda, cu aspect de coaja batuta.
Campania a fost un real succes si azi regasiti pe rafturile magazinelor La Casa, printre alte produse, si painea Traditionala de 1 kg.
Campania a functionat in doua medii, online- retele sociale si offline, afise prezente in toate magazinele din reteaua proprie.
Va invitam sa incercati aceasta „pita pe cinste!”
Raul Goada