Proiect: Cataloage prezentare portofoliu produse
Comunicare: B2B | Eveniment IFFA Frankfurt Messe 2016
Job: fotografie de produs | concept grafic layout cataloage | machetare cataloage | productie in tipar offset
Proiectul de imagine realizat pentru partenerul nostru Supremia Grup a insemnat pentru noi o munca de cercetare, descoperire a nevoii principale de comunicare B2B.
Un prim pas in comunicarea integrata a clientului a fost realizarea unor materiale de prezentare a portofoliului companiei. Cataloagele realizate au fost concepute pe categorii de produse, pe gamele pe care Supremia le detine in diferite industrii in care activeaza, astfel, portofoliu de produse este unul bine structurat pe game si pe industriile unde au intrebuintare.
- industria condimentelor
- industria carnii
- industria laptelui
- industria panificatiei, etc
Cataloagele deservesc in primul rand retelei de agenti de vanzari care au de acum la dispozitie toate produsele din portofoliu structurate intr-un mod facil si ingenios inca de la cuprins, o cautare marcata de culori si numerotare categorii.
Din punct de vedere tehnic, am ales in productie urmatoarele materiale:
- Interior hartie DCL 170g, print 4+4 culori
- Coperta carton DCL 300g, infoliere mata la cald, lac UV selectiv, print 4+4 culori
- Capse omega, alese pentru legarea unui portofoliu complet intr-o mapa personalizata cu sina metalica.
Mai jos puteti vedea cateva poze cu materialele realizate.
Client: Supremia Grup
Suplier: Koncept Advertising
Creative Director: Bogdan Gavrila
Project manager: Raul Goada